Yardım

Sık Sorulan Sorular

Üyelik İşlemleri

Nasıl üye olabilirim?

Armaganoyuncak.com.tr’den üye olarak veya üye olmadan siparişinizi oluşturabilirsiniz. Üye olmak için ana sayfamızda bulunan ‘’Üye Ol’’ seçeneğinden kaydınızı oluşturabilir, eğer daha önce üye olduysanız ‘’Üye Girişi’’ seçeneğinden giriş yaparak siparişinizi oluşturabilirsiniz. Misafir olarak gerçekleştirdiğiniz işlemlerde, siparişinizin aşamalarını mail adresinize gönderilen mailler ile takip edebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

‘’Üye Ol’’ sayfasındaki ‘’Şifremi Unuttum’’ butonuna tıklamanız yeterlidir. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi açılan sayfaya girdikten hemen sonra e-posta adresinize şifre yenileme linki gönderilecektir. Gönderilen linke tıklayarak yeni şifrenizi oluşturabilir, alışverişe devam edebilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üye girişinizi yaptıktan sonra ‘’Hesabım’’ bölümünden, üyelik, adres veya fatura bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Mağazalara nereden ulaşabiliriz?

İnternet sayfamızdaki mağazalar sekmesinden bulunduğunuz şehri seçerek ulaşabilirsiniz.

İletişim kanalları nelerdir?

Eğitici, geliştirici ve eğlenceli ürünler sunan Armağan Oyuncak’a birçok yerden ulaşabilirsiniz. Ürünlerle ilgili soru sormak, bilgi almak, görüş ve önerilerinizi belirtmek için [email protected]'ye e-mail gönderebilir, 0538 635 7508 veya 0533 167 0041 numaralarımızdan genel müdürlüğümüze ulaşabilir , mesai saatleri içerisinde, e-ticaret müşteri temsilcilerimizle görüşebilirsiniz. 

Ödeme

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Kredi kartı veya havale yöntemlerinden size en uygun olanı seçebilirsiniz.

Hangi kredi kartları ile ödeme yapabilirim?

Sitemizden yapacağınız alışverişlerde tüm bankaların kredi kartlarını kullanabilirsiniz. Akbank, İş Bankası, Garanti ve Yapı Kredi Bankası kartlarına taksit yapılmaktadır. 4 taksite kadar vade farkı uygulanmamaktadır.

Havale ile ödememi hangi hesaba yapabilirim?

Havale ödemelerinizi aşağıda yer alan hesap numaramıza yapabilirsiniz. Siparişinizi oluşturduktan sonra, ödemenizi en geç bir sonraki iş günü saat 15:00'a kadar tamamlamanız gerekmektedir. Ödemesi gözükmeyen siparişler iptal edilecektir. Havale ödemelerinizde açıklama kısmına sipariş numaranızı veya sipariş verirken yazdığınız isim-soyisim bilgilerinizi eklemeniz gerekmektedir.

Garanti Bankası
Hesap Adı: Armağan Oyuncak Sanayi ve Tic A.Ş.
Hesap Numarası:6299672
Hesap Şubesi: Bakırköy Ticari Şube
IBAN Numarası: TR92 0006 2001 6740 0006 2996 72

Hediye Çeki/Kuponu ile nasıl ödeme yapabilirim?

Üyeliğinize tanımlanan hediye/promosyon kupon kodunuz var ise alışveriş sepetiniz sayfasında yer alan ‘’Kupon Kodu’’ kısmına kupon kodunuzu yazarak önce ‘’Uygula’’ daha sonra ‘’Alışverişi Tamamla’’ butonuna tıklamanız yeterlidir. Kupon miktarınız toplam sepet tutarınızdan düşülecektir.

Değişim ve İade İşlemleri

Değişim veya iade işlemlerini nasıl başlatabilirim?

İade işlemleriniz ile ilgili her türlü sorunuz için 0538 635 7508 veya 0533 167 0041  numaralarından  veya [email protected] adresinden müşteri hizmetleri yetkilimize ulaşabilirsiniz. Satın aldığınız ürünü teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde aşağıdaki koşullara uyması halinde iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünü gönderirken anlaşmalı kargo şirketi Aras Kurye ile göndermeniz halinde kargo bedeli ödemezsiniz. İade/değişim işlemlerinde satın alınan ürüne ait orijinal kutusu/ambalajı zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmeli ve gönderilmelidir. Cayma hakkını kullanabilmeniz için iade etmek istediğiniz ürünlerin satış değerini yitirmemiş olması gerekmektedir. Orijinal ambalajı bozulmuş, kutu ve iç aksesuarları olmayan, tekrar satılabilirlik özelliğini yitirmiş ürünlerin iadesi yapılamaz. İade edilmek istenen üründe herhangi bir hasar, çizilme, yırtılma, bant-etiket kullanımı ve kutu içeriğinde eksilme varsa ürün iadesi kabul edilmez.

Kullanıcı kusurundan kaynaklanan arızalar iade ve garanti kapsamı dışındadır. Kusurun kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı durumlarda ürünü inceleme amaçlı tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Teknik servis incelemesi sonucunda kusurlu olduğu bildirilen üründeki arızanın kullanıma bağlı oluşmadığı, ürünün kusuru olduğu tespit edildiğinde tarafınıza ürünün kusursuz olan yenisi gönderilir ya da isteğinize göre iadesi alınır. Eğer ürünün kusursuz olan yenisi stoklarda mevcut değilse telefon ya da e-mail ile bunun bilgisi size verilir.

T.C. Sağlık Bakanlığı’nın Hijyenik Ürün Yönetmeliği’ne göre ayıplı ürün olmadığı sürece hijyenik ürünlerin açıldıktan sonra iade edilemez veya değişim yapılamaz. Kostümlerde hijyen sebebi ile iade yapılamamakta, sadece beden değişimi yapılabilmektedir.

İade veya değişim için paketimi kargo şirketine nasıl teslim etmeliyim?

İade etmek istediğiniz ürüne ait satış faturasının tüm nüshalarını tarafımıza teslim etmeniz gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünü Aras Kurye'ye iletmesi için Aras Kargo şubesine teslim ederken 1900448851053  anlaşma kodumuz ile karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz.