Sık Sorulan Sorular


Üyelik İşlemleri

Nasıl üye olabilirim?

Armaganoyuncak.com.tr’den üye olarak veya üye olmadan siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Üye olmak için ana sayfamızda bulunan ‘’Üye Ol’’ seçeneğinden kaydınızı
oluşturabilir, eğer daha önce üye olduysanız ‘’Üye Girişi’’ seçeneğinden giriş yaparak
siparişinizi oluşturabilirsiniz. Misafir olarak gerçekleştirdiğiniz işlemlerde, siparişinizin aşamalarını mail adresinize gönderilen mailler ile takip edebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

‘’Üye Ol’’ sayfasındaki ‘’Şifremi Unuttum’’ butonuna tıklamanız yeterlidir. Üye
olurken kullandığınız e-posta adresinizi açılan sayfaya girdikten hemen sonra e-posta
adresinize şifre yenileme linki gönderilecektir. Gönderilen linke tıklayarak yeni
şifrenizi oluşturabilir, alışverişe devam edebilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üye girişinizi yaptıktan sonra ‘’Hesabım’’ bölümünden, üyelik, adres veya fatura
bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Mağazalara nereden ulaşabiliriz?

İnternet sayfamızdaki mağazalar sekmesinden bulunduğunuz şehri seçerek ulaşabilirsiniz.

İletişim kanalları nelerdir?

Eğitici, geliştirici ve eğlenceli ürünler sunan Armağan Oyuncak’a birçok yerden ulaşabilirsiniz. Aklınıza takılan konularda bilgi almak, ürünlerle ilgili soru sormak, görüş ve önerilerinizi belirtmek için mağazalarımızdan, internet sitemizden ve  [email protected]  e-mail adresinden ulaşabildiğiniz gibi 0 212 653 56 13 numaramızdan da müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

Ödeme

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Kredi kartı veya havale yöntemlerinden size en uygun olanı seçebilirsiniz.
Hangi kredi kartları ile ödeme yapabilirim?
Sitemizden yapacağınız alışverişlerde tüm bankaların kredi kartlarını kullanabilirsiniz. Akbank,
İş Bankası, Garanti ve Yapı Kredi Bankası kartlarına taksit yapılmaktadır. 3 taksite kadar vade
farkı uygulanmamaktadır.

Havale ile ödememi hangi hesaba yapabilirim?

Havale ödemelerinizi aşağıda yer alan hesap numaramıza yapabilirsiniz.
Siparişinizi oluşturduktan sonra, ödemenizi en geç bir sonraki iş günü saat 15:00'a kadar
tamamlamanız gerekmektedir. Ödemesi gözükmeyen siparişler iptal edilecektir.
Havale ödemelerinizde açıklama kısmına sipariş numaranızı veya sipariş verirken yazdığınız
isim-soyisim bilgilerinizi eklemeniz gerekmektedir.


Garanti Bankası
Hesap Adı: Armağan Oyuncak Sanayi ve Tic A.Ş.
Hesap Numarası: 6298976
Hesap Şubesi: Florya Şubesi -Şube Kodu: 407
IBAN Numarası: TR03 0006 2000 4070 0006 2989 76

Hediye Çeki/Kuponu ile nasıl ödeme yapabilirim?

Üyeliğinize tanımlanan hediye/promosyon kupon kodunuz var ise alışveriş sepetiniz
sayfasında yer alan ‘’Kupon Kodu’’ kısmına kupon kodunuzu yazarak önce ‘’Uygula’’
daha sonra ‘’Alışverişi Tamamla’’ butonuna tıklamanız yeterlidir. Kupon miktarınız
toplam sepet tutarınızdan düşülecektir.

Değişim ve İade İşlemleri

Değişim veya iade işlemlerini nasıl başlatabilirim?

İade işlemleriniz ile ilgili her türlü sorunuz için 0212 653 56 13 numaralı hattımızdan veya
[email protected] adresinden müşteri hizmetleri yetkilimize ulaşabilirsiniz.
Satın aldığınız ürünü teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde aşağıdaki koşullara uyması halinde
iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünü gönderirken anlaşmalı kargo şirketi Aras Kurye ile
göndermeniz halinde kargo bedeli ödemezsiniz.
İade/değişim işlemlerinde satın alınan ürüne ait orijinal kutusu/ambalajı zarar görmeyecek
şekilde muhafaza edilmeli ve gönderilmelidir.
Cayma hakkını kullanabilmeniz için iade etmek istediğiniz ürünlerin satış değerini yitirmemiş
olması gerekmektedir.
Orijinal ambalajı bozulmuş, kutu ve iç aksesuarları olmayan, tekrar satılabilirlik özelliğini
yitirmiş ürünlerin iadesi yapılamaz.
İade edilmek istenen üründe herhangi bir hasar, çizilme, yırtılma, bant-etiket kullanımı ve
kutu içeriğinde eksilme varsa ürün iadesi kabul edilmez.

Kullanıcı kusurundan kaynaklanan arızalar iade ve garanti kapsamı dışındadır. Kusurun kullanıcı
hatasından kaynaklanmadığı durumlarda ürünü inceleme amaçlı tarafımıza göndermeniz
gerekmektedir.
Teknik servis incelemesi sonucunda kusurlu olduğu bildirilen üründeki arızanın kullanıma bağlı
oluşmadığı, ürünün kusuru olduğu tespit edildiğinde tarafınıza ürünün kusursuz olan yenisi gönderilir
ya da isteğinize göre iadesi alınır. Eğer ürünün kusursuz olan yenisi stoklarda mevcut değilse telefon
ya da e-mail ile bunun bilgisi size verilir.

T.C. Sağlık Bakanlığı’nın Hijyenik Ürün Yönetmeliği’ne göre ayıplı ürün olmadığı sürece
hijyenik ürünlerin açıldıktan sonra iade edilemez veya değişim yapılamaz.
Kostümlerde hijyen sebebi ile iade yapılamamakta, sadece beden değişimi yapılabilmektedir.

İade veya değişim için paketimi kargo şirketine nasıl teslim etmeliyim?
İade etmek istediğiniz ürüne ait satış faturasının tüm nüshalarını tarafımıza teslim etmeniz
gerekmektedir.
İade etmek istediğiniz ürünü Aras Kurye'ye iletmesi için Aras Kargo şubesine teslim ederken 76000014614 anlaşma kodumuz ile
karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz.